پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی

ساخت وبلاگ

پژوهشگران دانشکده ایالتی واشنگتن پرینتر سه بعدی FDM یک ترکیب کامپوزیتی از PLA خالص و آشغال های قهوه گسترش داده اند که دارنده استحکام بالا بوده و در عین هم اکنون با دور و اطراف زیست سازگار است. این پروژه با مقصود پر‌نور سازی کاربرد های تازه تکنولوژی پرینت سه آینده و همینطور اکران استعمال های خوب از مواد زائد میباشد. افزودن افزودنیهای مقرون به صرفه مخارج ایجاد را کاهش داده و قابلیت بازیافت خوب را نیز مهیا می سازد.

پیشنهاد آنلاین پرینت سه آتی
اصلاح خصوصیت های فیلامنتPLA  خالص با به کارگیری از پسماند های قهوه

پرینت سه آتی با استعمال از پسماند های قهوه
از‌آن‌جا‌که فیلامنت PLA استاندارد می‌تواند به طور کاملً آسیب پذیر باشد، اجرا مواد افزودنی به آن اکثر اوقات موجب ساخت و ساز کامپوزیت های جذاب و بسیار مفیدتری می‌شود. پژوهشگران فیلامنت PLA استاندارد را با کلیه گونه های مواد مثلا فسفر، الیاف طبیعی و پسماندهای مو جود در زمین قهوه ترکیب کرده اند. با حدس این مورد که عموم روزمره در سراسر دنیا بیشتراز دو میلیارد فنجان قهوه می‌نوشند، آشغال ها و باقی‌مانده های قهوه به وفور در دسترس میباشد. در سود فراهم نمودن این پسماند ها مشقت بار وجود ندارد.

یک دانشجوی خارج از التحصیل به اسم Yu‑Chung Chang که رهبری این پروژه را بر عهده داراست ذکر کرد: “مصرف پسماند قهوه ها یک افزودنی بهتر در راستای به کارگیری از منابع تجدیدپذیر و کاربردهای انرژی آماده می نماید. ما نسبتاًً منابع نا محدودی جهت حمایت قهوه در دسترس داریم. مقصود ما ارتقا چرخه قدمت این پسماند ها میباشد. ما به آنچه که بیش تر از حد ساخت و ساز گردیده‌است نگاه کردیم و کارایی کردیم آن را به محصولی اثر گذار تبدیل کنیم.

پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی...
ما را در سایت پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی FDM, نویسنده : علی سلطانی print بازدید : 1910 تاريخ : شنبه 31 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:21

در صدر، Bassmaji و Masgoutiereاز محل کار مرکزی پرینتر سه بعدی FDM شرکتWASP  بازدید کردند تا از آزمایشگاه ارتوپدی دیجیتال WASP که قصد فعال سازی آن را در سوریه داشتند درخواست تخفیف نمایند.

شرکتWASP  تصمیم گرفت به مکان ارائه تخفیف، چاپگر های سه آجل و فراگیری های بدون‌پول را به خواسته امداد به معلمان و علم آموزان جهت پیشرفت پروتز های تصنعی ارائه دهد. با این اکنون شرکتWASP  در یک بیانیه مطبوعاتی توضیح می‌دهد که “سختی ها برطرف گردیده در حین مسیر بیشمار بوده اند.”

توصیه آنلاین پرینت سه آتی
ولی این گروه شغل را با توفیق اجرا دادند و دو دستگاه چاپگر سه آجل قرار میباشد در دمشق فعالیت نمایند. همینطور پرسنل این کالج به یک کامپیوتر، یک اسکنر سه آینده و بقیه مواد فنی دسترسی یافتند.

مقصود این آزمایشگاه امداد به اشخاص بی شماری میباشد که در طی پیکار خیر ساله اندام های خویش را از دست داده اند. معلمان و علم آموزان برای توسعه و گسترش این پروتز ها پرونده های منبع گشوده پروژه  e-NABLEرا آیتم به کار گیری قرار دادند.

پرینتر سه آجل در سوریه
Jean Bassmaji خاطر نشان کرد: “در سوریه ما با کشوری که بعداز خیر سال نبرد خسته گردیده بود ملاقات کردیم. البته سوریه هم چنان سرسخت و آکنده از امید داریم. عموم این مرز و بوم از صمیم قلب و مهمان نواز می باشند. البته مسلماً فعالیت ما هنوز نقطه پايان نیافته میباشد. این آزمایشگاه می بایست رویش نماید و بیشتر و بیشتر به یک مرجع علمی و همینطور یک مقصود انسانی تبدیل خواهد شد. “

پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی...
ما را در سایت پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی FDM, نویسنده : علی سلطانی print بازدید : 216 تاريخ : پنجشنبه 29 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:03

مصرف مواد غذایی سه آتی پرینت‌گردیده  پرینتر سه بعدی FDM به طور کاملً ایمن میباشد به شرطی که در دستگاهی مطلوب و در اطراف پاک تنظیم گردیده باشد. ضمن ساخت و ساز وعده‌های غذایی شگفت‌انگیز، نکات مثبت دیگری نیز در چاپ سه آتی مواد غذایی وجود داراست مشتمل بر:

فردی‌سازی وعده‌های غذایی
با پژوهش بر تنوع و مقدار مواد پرخاصیت، ویتامین‌ها و کالری در هر وعده، هر شخص قادر است رژیم‌ غذایی مخصوص خویش را مراقبت نماید. چاپ سه آجل همینطور برای گیاه‌خواران و مصرف‌کنندگان مواد غذایی فاقد گلوتن و لبنیات هم امتیاز ویژه‌ای به حساب می آید. پرینترهای سه آینده طعام به درمانگاه‌ها هم وارداتی‌اند تا وعده‌های غذایی تماماً متناسب با نیازهای غذایی مریض را ساخت نمایند. همینطور ساخت و ساز مواد غذایی به وسیله پرینترهای سه آجل برای اشخاص مسنی که نقص‌ جویدن دارا هستند، موجب ارتقاء استانداردهای سطح معاش در منزل‌های سالمندان یا این که درمانگاه‌ها می‌گردد.

از کاربردهای دیدنی دیگر این پرینترها می‌اقتدار به جابجایی داده‌های یک ردیاب تناسب اندام که کالری مصرفی را آرم میدهد به چاپگر سه آینده طعام اشاره نمود تا یک وعده غذایی تماما سفارشی برایمان فراهم نماید. بالاتر از همگی‌ی این‌ها می‌قدرت با مخلوط دارو در مواد غذایی، مصرف داروها را هم دلپذیرتر کرد.

کاهش ضایعات مواد غذایی
فناوری پرینت سه آتی طعام همینطور قابلیت و امکان به کارگیری از دیگر منابع پروتئینی را برای ما مهیا می‌نماید. به کارگیری از حشرات به‌تیتر منبع پروتئین به‌مکان گوشت مورد‌ی قابل قبولی‌ست. چون حشرات متان کمتری ساخت و ساز می‌نمایند و مصرف آب زیر‌تری دارا‌هستند. به این ترتیب سازش بیش‌تری با دور و بر زیست خویش دارا هستند. به این مراد حشرات را به آرد پروتئینی تبدیل می‌نمایند تا بها غذایی آن تماما محافظت خواهد شد. به یاری این فناوری، حشرات به صورت دیدنی‌تری درآمده و مصرف آن مطبوع‌خیس میگردد.

مواد غذایی تندرست‌خیس
در دنیای امروزی امروز که فست‌فودها محبوبیت بیشتری در جامعه دارا‌هستند با به کار گیری از چاپگر سه آینده طعام قابلیت و امکان تعیین مواد نخستین سلامت و متنوع با نگهداری بها غذایی به راحتی آماده میباشد.

چاپ بیولوژیکی گوشت
یکی‌از دلایل اساسی بیشه‌زدایی، تخریب زمین، آلودگی آب و کویر‌زایی، چرای بیش تر از حدِ دام میباشد. از این‌رو چاپ زیستی گوشت قادر است جایگزین قابل قبولی برای دوری از این پدیده باشد. تحت عنوان مثال به تازگی در سنگاپور او‌لین مثال‌های گوشت تصنعی مرغ در دکان‌های این سرزمین عرضه شد که می‌اقتدار از آن در پرینترهای سه آتی خوراک هم تحت عنوان ماده‌ی نخستین بهره مند شد.

بدین شکل که با به چنگ آوردن بیوپسی (مثال‌برداری) خرد از حیوان ها و حصول سلول‌های آن و اضافه کردن سرم رویش جهت نشر سلول‌، مخلوط نتیجه ها تحت عنوان ماده‌ی اول برای ساخت و ساز گوشت تصنعی به کارگیری می گردد. بعد از آن با اضافه کردن ویتامین، آهن و مزه‌دهنده‌های دیگر به کالا، یک ماده‌ی اول‌ی گوشتی بدون نقص برای استعمال در چاپگرهای خوراک به دست می آید.

پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی...
ما را در سایت پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی FDM, نویسنده : علی سلطانی print بازدید : 260 تاريخ : دوشنبه 26 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:29

اکنون ما توسعه های روزمره در مسئله تکنولوژی را شاهد هستیم. پرینتر سه بعدی FDM تحت عنوان یک فیض فرایند توسعه و گسترش و پباده سازی در پیشرفت کالا را می اقتدار با تمرکز و یکباره اجرا اعطا کرد.

امروزه مهیا سازی مثال های اول می‌تواند در سریع ترین فرصت صورت بپذیرد. سرویس ها مثال سازی نخستین سریع همینطور مشتریان را کار کشته می سازد تا در پباده سازی های خرد در پوسته کارها مالی خرد کمپانی نمایند. یکی واپسین پروتکل های توسعه و گسترش سریع، مثال سازی نخستین سریع سه آجل میباشد. هرمورد از سرویس ها مثال نخستین نقاط قوت و ضعف خویش را در ارتباط با مواد آیتم به کار گیری و بخش اعظمی جنبه های دیگر دارااست.

مثال سازی سه آتی سریع به وسیله بخش اعظمی از شرکتهای در سراسر دنیا برای تشکیل داد مثال اول کالا و تست سعی مثال های ایجاد گردیده قابل قبول و پذیرفته گردیده است.

داده ها به وسیله تست مثال ساخت‌و‌ساز گردیده به دست می‌آید و آن گاه برای افزایش مثال نخستین به کارگیری می‌گردد. گسترش و شفافیت در مثال نخستین مال به دسته ارتقا کالا علت برای عملکرد و کارآمدی بیشتر میبخشد که برای ساخت آن، مهندسان جنس نیز در ساخت‌و‌ساز مال آخری با کمترین هزینه سرگرم میگردند.

سرویس ها مثال سازی اول سریع سه آجل خیر صرفا به کمپانی امداد می نماید تا در طول صرفه جویی نماید بلکه منجر صرفه جویی در هزینه نیز میشود.

سرویس ها مثال سازی نخستین سریع عالم را با سرویس ها پباده سازی مال آشنا کرده و همینطور جنبه جدیدی را در مرحله توسعه و گسترش متاع ارائه داده میباشد. ریسک مرتبط با مرحله پباده سازی به واحد سنجش مشخصی به دست کم رسیده میباشد و با کمتر شدن ریسک، مخارج مرتبط با مثال سازی جنس نیز به دست‌کم میرسد. مثال نخستین پباده سازی گردیده میتواند از روش یک خدمت مثال سازی اول آیتم تست قرار گیرد و آن گاه می اقتدار آن را ارتقا اعطا کرد. براین اساس این سرویس ها مثال سازی با توسعه نو در قضیه پباده سازی مال مطرح شد‌ه‌است.

سرعت یک کدام از دیگر از خصوصیت های سرویس ها مثال سازی نخستین سریع میباشد و با معرفی مثال سازی سه آینده آن حتی خوب نیز گردیده است. در اینگونه دنیای رقابتی تهیه نمودن تکنولوژی نو پیش از رقبا ضروری میباشد و سرویس ها مثال سازی نخستین سریع یک مورد خوب برای جاری ساختن این شغل میباشد. همینطور آن تیم از کمپانی هایی که در وضعیت طاقت فرسا مالی میباشند این نوع خدمت های مثال نخستین به آن ها امداد خواهد کرد تا از ورشکستگی نجات یابند.

امروز با سپری شد هر دقیقه تنی چند از تولیدها ساخت گردیده در راز تا رمز عالم آیتم به کارگیری قرار میگیرد. این چاپگرهای سه آینده سریع با تکنولوژی مثال سازی نخستین به ایجاد کنندگان امداد می نمایند تا طرح ها و سبک های محصول ها بعدی خویش را ارائه دهند.

در صورتی‌که شما نیاز به سبک های سه آتی  برای متاع خویش دارید پس مثال سازی نخستین سه آتی سریع برای شما راه‌حل قابل قبولی میباشد.

پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی...
ما را در سایت پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی FDM, نویسنده : علی سلطانی print بازدید : 237 تاريخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:10

موسسه “Research and Markets” پرینتر سه بعدی FDM به تازگی گزارشی در موضوع بازار کامپوزیت های پرینت گردیده سه آتی منتشر نموده است. در پیشین، گزارشات منتشر گردیده قیمت این بازار را 28 میلیارد دلار در سال 2028 تقریب زده بودند که‌این رقم با 28 درصد ارتقا نسبت به سال 2020 همپا بود. البته حال با دقت به معضل بیماری همگی گیر بیماری کرونا، پرورش تخمینی که در پیشین 28 میلیارد دلار برآورد می شد به رقم 19.8 میلیارد دلار کاسته شده میباشد و بازار کامپوزیت های پرینت گردیده سه آجل با 27 درصد پرورش نسبت به پیشین همدم خواهد بود. روبه پایین که شاید با اعتنا به تأثیری که کرونا بر اقتصاد جهانی داشته میباشد چندان شایان توجه نباشد. همانگونه که می دانیم، صنعت پرینت سه آتی در حین معضل تندرست جهانی نسبت به بخش اعظمی از صنعت های دیگر به واحد سنجش کمتری پایین اثر قرار گرفت، اگرچه به واحد سنجش قابل مراعات ای سرایت بیماری نقش خویش را در کاهش تولید ها جاری ساختن کرد. رویش این صنعت می‌توانست بسیار کندتر باشد، البته فناوری‌های سه‌آتی سودمندی و کوشش خویش را وقتی که زنجیره‌های نگهبانی بازار از شغل ایستاده بودند اثبات کردند.

ساخت و ساز سریع و محلی به وجود خواهد آمد که به یوزرها یاری می نماید تا حد ممکن نیازهای خویش را برآورده سازند: این وعده صاحبان فناوری چاپ سه آینده طی ماه های قبل بوده میباشد و بازار کامپوزیت نیز همت خیر و خوبی داشته میباشد.


قیمت 19.8 میلیارد دلاری بازار کامپوزیت های پرینت گردیده سه آجل
 

بازار رو به رشدی که در اکنون مرمت میباشد
کامپوزیت ها به صورت فزاینده ای بین متخصصان صنعت تحت عنوان راهی برای تولید خاصیت مکانیکی بالا در قطعاتی که تقاضای متعددی دارا هستند، به ویژه در صنعت های هوافضا و خودروسازی دوستداشتنی میشوند. یوزرها پرینترهای سه آجل میتوانند اجزایی را که مدل‌خیس و قادر‌خیس می باشند، گاهی حتی قادر‌خیس از برخی فلزات، با جزئیات دلخواه خویش چاپ نمایند. فرآیندهای پرینت سه آینده کامپوزیت نیز رویش قابل توجهی داشته میباشد و تولیدکنندگان بیشتری چاره هایی را برای پباده سازی قطعات کامپوزیتی ارائه می‌دهند. تفحص پژوهش ها و بازارها نیز طی گزارشی این مراحل را تأیید می نماید: رویش هر ساله بازار که 27 درصد تقریب زده می گردد و علامت مثبتی برای بازار میباشد. این گزارش بر فرآیندهای اکستروژن متمرکز میباشد که اشکال مواد کامپوزیتی را ارائه می‌نماید: مالامال گردیده از الیاف کربن، شیشه یا این که آرامید، آن‌ها اذن می دهند تا یک بخش را سوای کاهش تلاش آن مدل نمایند. این گزارش بر شرکت کردن‌های مختلف و عملکرد‌های جذب سرمایه به وسیله بازیگران بازار تأکید می‌نماید که به ساختار بازار یاری می‌نماید. یک مثال آفریننده سوئیسی 9T Labs میباشد که جدیدا یک بدور میزان دارایی 17 میلیون دلاری برای سرعت بخشیدن به پیشرفت خصوصی 3D Red، پلتفرم چاپ سه آینده مرکب خویش، اعلام نموده است.

پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی...
ما را در سایت پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی FDM, نویسنده : علی سلطانی print بازدید : 141 تاريخ : شنبه 24 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:13

نیمکت خوشگل و تماماً مختلف Oregon Dragon پرینتر سه بعدی FDM از بنا هایی میباشد که ما به دیدن آن در پارک ها عادت کرده ایم. این نیمکت به لطف پباده سازی خویش یک تاثیر هنری حقیقی وواقعی به حساب آورده می شود. Joris Laarman، یک گرادیان ساختاری را در روند تشکیل داد ترکیب نموده است که در عین seo وزن مجموع نیمکت، ثبات ساختاری در بنا را مهیا می نماید. به عبارت با جزییات بیشتر، وی برای شناسایی نقاطی که در معرض بیشترین نیرو میباشند از سئو توپولوژیکی در پرینت سه آجل به کارگیری و آن گاه مواد را صرفا در جایی که به طور کامل ضروری بود قرار داده میباشد.


صندلی فلزی پرینت سه آینده گردیده
Joris Laarman توانست با به کارگیری از فناوری پرینت سه آتی فلزی کمپانی MX3D، انواع بغرنج و در هم تنیده ای را ساخت نماید. او همینطور ذکر کرد که در مقایسه با طرز‌ های سنتی، فرآیندهای ایجاد کرد صعودی مطابق پودر مجال و هزینه‌ های ساخت و ساز را کاهش داده میباشد. در حالی که درخصوص وزن ظریف و فرصت تشکیل داد این بنا هنوز اطلاعاتی منتشر نشده میباشد، می اقتدار با یقین خاطرنشان کرد که ساخت‌و‌ساز اینگونه بنا شگفت انگیزی یک دستاورد پررنگ میباشد.

پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی...
ما را در سایت پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی FDM, نویسنده : علی سلطانی print بازدید : 151 تاريخ : پنجشنبه 22 ارديبهشت 1401 ساعت: 11:59

در‌این طرز که سبب ساز ساخت یک سطح بسیار بزرگتر غشا پرینتر سه بعدی FDM برای به دام پرتاب کردن یا این که دفع آلودگی ها  می‌گردد، مولکول های آب با سرعت جریان بیشتری عبور می نمایند. با تهیه و تنظیم واحد سنجش ضخامت این فیبرها که به طور لایه ای بر روی یکدیگر قرار می‌گیرند، می اقتدار غشاء را به غشاء میکروفیلتراسیون و غشاهای اولترافیلتراسیون تبدیل کرد.

در بعدی ای مجاورت Nano Sun حاذق خواهد بود روزمره ۶۰۰ متر مربع از این غشاها را چاپ نماید. فعلا مطالعات بیشتر برای بسط مواد ضد رسوب عالی که میتوانند در حین فرآیند پرینت سه آجل با مواد دیگر مخلوط شوند، در درحال حاضر اعمال میباشد.

غشاء نو قابلیت و امکان ایجاد کرد دستگاه های تصفیه فاضلاب خرد خیس و با مخارج کمتر زمین و زیرساخت ها ساخت و ساز نموده است. براساس گفته NTU ایجاد کرد تعداد کافی از این غشاها برای دفاع یک دستگاه تصفیه فاضلاب میانگین صرفا چهار روز ارتفاع می‌کشد. همینطور این دستگاه ها در قبال شکستگی ها مقاوم خیس بوده، نیاز به حفظ کمتری داشته و راندمان را به ترازو متعددی ارتقاء می‌دهد.

دستگاه پرینت سه آتی گردیده نو تشکیل‌شده بوسیله Nano Sun، که بوسیله هیئت مدیره توسعۀ اقتصادی سنگاپور تامین میگردد، در سود سعی دو ده سال به وسیله یک کدام از بنیانگذاران و دانشمند دانش گاه علم ها پزشکی به اسم دارن سان ساخت و ساز شد‌ه‌است. سان اعتقاد دارد که بایستی با استیناف، پباده سازی و ایجاد کرد سیستم های توسعه یافته تصفیه آب که کوچکتر، کارآمدتر  و از لحاظ هزینه رقابتی می‌باشند، یک گام جلوتر از رقبای خویش باشد.

اولی مشتریان Nano Sun برای به کار گیری از این غشاء نسل تازه، دو کمپانی تبارک یک‌سری ملیتی در سنگاپور و یک کارگاه تصفیه فاضلاب نو در چین خواهند بود که می‌توانند تا ۲۰ میلیون لیتر آب (هم اندازه هشت استخر شنای المپیک) در روز تصفیه نمایند.

وونگ ان دمنوش رئیس نانو سان و یکی‌از بنیانگذاران این موسسه تقریب زده میباشد که با سه تفاهم نامه نو تصفیه فاضلاب، درآمد هر ساله Nano Sun در همین سال به ۱۰ میلیون دلار رسد و این مجموعه را به یکی‌از پیروز ترین موسسه ها NTU تاکنون تبدیل نماید.

وانگ آن دمنوش اعلام کرد: “اکثر کشورها نمی‌خواهند آب های سطحی و منابع آب زیرزمینی آلوده و کثیف داشته باشند، به همین عامل میباشد که قراردادهای همین سال ما دارنده قیمت پرسابقه ای گردیده اند.”

پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی...
ما را در سایت پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی FDM, نویسنده : علی سلطانی print بازدید : 170 تاريخ : چهارشنبه 21 ارديبهشت 1401 ساعت: 11:58

تشکیل داد صعودی در مخلوط با فناوری های پرینتر سه بعدی FDM یارانش ابری قابلیت ایجاد دور از هم غیر متمرکز و غیر وابسته جغرافیایی را قابلیت و امکان پذیر می سازد. ایجاد رو به بالا بر طبق ابر اشاره به یک سبک ساخت و ساز سرویس ها کانال خدمت گرا دارااست که در آن مصرف کنندگان سرویس ها می‌توانند قطعات را از روش زیرساخت سرویس ها تحت عنوان یک خدمت (IaaS)، پلت هیبت تحت عنوان یک خدمت (PaaS)، hardware تحت عنوان یک خدمت (HaaS) و اپ تحت عنوان یک خدمت (SaaS) می‌سازند. ایجاد دور از هم به صورت خاص به وسیله برخی از شرکتهای اعمال می‌گردد. همینطور خدماتی نظیر Hubs 3D وجود دارااست که کسانی که به پرینت ۳ آتی نیاز دارا هستند را با صاحبان پرینترها در تماس قرار می‌دهند.

برخی از شرکتهای سرویس ها پرینت ۳ آتی را به مشتریان تجاری و محرمانه ارائه میدهند که بر روی طرح های سه آینده آپلود گردیده در وب سایت کمپانی فعالیت می نمایند. طرح های پرینت ۳ آینده برای مشتری ارسال گردیده و یا این که مشتریان آن‌ها را از کمپانی اخذ می نمایند.

سبک های فیس مینیاتوری (از FaceGen) با به کار گیری از مواد سرامیکی و پرینتر های مجموع رنگی جوهرافشان ساخته میشوند.

پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی...
ما را در سایت پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی FDM, نویسنده : علی سلطانی print بازدید : 185 تاريخ : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:26

این طرز از جهتی به طرز SLA و از جهتی به طرز DDM تشابه پرینتر سه بعدی FDM داراست. در‌این طریق از نازل هایی استعمال می‌شود که به مکان ریختن مذاب موم، قطرات رزین فوتوپلیمر را بر روی لایه پیشین می ریزد. دقیقا بعداز ریختن قطرات رزین فوتوپلیمر، در معرض نوروفروغ یک چراغ فرابنفش که در آن جا همواره پر‌نور میباشد قرار گرفته و محکم میگردد و قطعه متبوع را تشکیل می‌دهد. این طرز برای نخستین دفعه به وسیله کمپانی Objet Geometries بنا شده در اسرائیل صورت گرفت و به تازگی بوسیله کمپانی Stratasys امریکا خریداری شد‌ه‌است. این دستگاه ها دارنده توجه بسیار بالایی هستند و در ساخت‌و‌ساز قطعات دقیق بسیار عالی شغل می نمایند البته نمی قدرت از قطعات آن برای ایجاد سبک ریخته گری ظریف استفاده نمود. نکته ای که در ارتباط با این شیوه وجود داراست ارزش بالای رزین گزینه استعمال در‌این طرز میباشد. این دستگاه همینطور امکان ساخت‌و‌ساز قطعات تعدادی ماده ای را داراست و نازل چندگانه دستگاه می‌تواند رزین از فرآورده های متعدد را در نقاط گوناگون بریزد. همینطور این دستگاه برای ساخت‌و‌ساز ساپورت هم از یک رزین غیروابسته استعمال می نماید که بعدا توسط فشار آب از در بین می رود.

مزایای  پرینتر سه آجل PolyJet
اعتنا ابعادی بسیار بالا فی مابین طریق های پرینت سه آتی مو جود
سرعت کار در ساخت و ساز قطعه
صافی سطح خوب قطعات
توانگری مخصوص در تولید قطعه های دقیق و ظریف
 محدودیت های پرینتر سه آتی PolyJet
گرانقیمت بودن دستگاه و متریال آیتم به کارگیری
نیاز به ساپورت
اقتدار ساخت و ساز صرفا با به کار گیری از بعضی مواد پلیمری ترموست
آسیب پذیر بودن قطعه

پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی...
ما را در سایت پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی FDM, نویسنده : علی سلطانی print بازدید : 233 تاريخ : دوشنبه 19 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:40

از دامنه وسیعی از مواد می شود پرینتر سه بعدی FDM به یاری آن به ساخت قطعه پرداخت
می اقتدار با استعمال از یک هد جوهر افشان رنگی، توسط این نحوه قطعات یک‌سری ماده ای و یکسری رنگ ساخت‌و‌ساز کرد.
قطعات ساخت گردیده توسط ماده آردی صورت دارنده بها بسیار پایینی میباشند.
همینطور از این طرز می قدرت در ایجاد قطعات فلزی به صورت پایانی به طور غیر بی واسطه بهره مند شد.
پرینتر سه آتی DDM ( ساخت ته نشینی قطرات، Droplet Deposition Manufacturing)
این شیوه با نامهای دیگری مانند DWax نیز شناخته میگردد. در‌این شیوه معمولا از ماده مومی صورت برای ساخت و ساز قطعات به کار گیری می‌شود. یک نازل که بر روی یک میز CNC دو آجل سوار گردیده‌است موم را ذوب کرده و به طور قطعات بسیار ریزی تبدیل می نماید و آن ذرات را بر روی لایه قبل می نشاند. قطر ذرات مساوی میباشند و حدود ۷۰ میکرون می‌باشند. این طرز به عبارتی روشی میباشد که بوسیله کمپانی SolidScape به کار گیری می‌گردد و پرینتر های مومی خرد و رومیزی را ساخت‌و‌ساز می نماید. به جهت توجه بسیار عالی و صافی سطح خوب، امروزه این طریق بیشتر برای ساخت‌و‌ساز سبک مومی جهت به کار گیری در ریخته گری ظریف و ساخت‌و‌ساز جواهرات و قطعات ایمپلنت های دندانی بیشتر کاربرد دارااست. اما این شیوه به جهت سرعت تحت، حاذق به ایجاد قطعات تعالی نمیباشد و از این رو برای ساخت قطعات دقیق و خرد از آن فایده گرفته می گردد. یک مثال از جواهر تشکیل‌شده بدین نحوه در صورت ذیل علامت داده گردیده است.


مثال یک جواهر درست شده به طریق DDM
پرینتر سه آینده DLP ( پردازش دیجیتالی نوروفروغ، Digital Light Processing)
از این نحوه نیز مانند طریق DDM در ایجاد قطعات دقیق و برای به کار گیری تحت عنوان سبک گزینه به کارگیری در ریخته گری ظریف به کارگیری میشود. این طریق بر مبنای به کار گیری از بورد های الکترونیکی DLP میباشد. این بورد ها در ده سال ۸۰ میلادی با استعمال از سیستم های MEMS اپتیکی در کمپانی Texas Instruments صورت گرفت و از آن ها در نمایشگر ها، تلویزیون ها و پروژکتور ها به کارگیری میشد و پایه آن بر این میباشد که تعداد متعددی آینه میکرونی بر روی بورد DLP واقع گردیده اند که میتوانند تغییر‌و تحول جهت دهند و روشنایی را به نقطه متبوع برسانند. از این سیستم در سیستم های پرینت سه آینده برای محکم کردن رزین مانند شیوه SLA به کارگیری میگردد. این طریق دارنده توجه بالایی بوده و می اقتدار قطعات بسیار ظریفی را برای به کارگیری در جواهر سازی ساخت‌و‌ساز نماید.

پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی...
ما را در سایت پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی FDM, نویسنده : علی سلطانی print بازدید : 165 تاريخ : يکشنبه 18 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:04

این نخسین بار وجود ندارد که پرینتر سه بعدی FDM کمپانی Aectual اینگونه کاربردی را بسط می‌دهد. این شرکتبرای پباده سازی دیوایدر برای غرفه هلند در نمایشگاه CES 2022، از یک چاپگر سه آتی با فرمت والا استفاده نمود. با این درحال حاضر، این توشه دیوار پرینت سه آینده گردیده این موسسه غرفه امارات متحده عربی با مساحت ۲۰۰۰ متر مربع را در بر می‌گیرد. Hans Vermeulen، رئیس استدلال کمپانی Aectual، در زمینه‌ی مزایای تکنولوژی پرینت سه آتی اظهار کرد: “پرینت سه آتی صنعتی در مقیاس والا در اکنون پرورش میباشد. این پروژه به زیبایی نشانه می‌ دهد که چه‌طور الگوریتم ‌های پباده سازی دیجیتال ما انعطاف ‌پذیری در پباده سازی و ایجاد براساس تقاضا را برای طراحان ارائه می ‌دهند.“

پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی...
ما را در سایت پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی FDM, نویسنده : علی سلطانی print بازدید : 287 تاريخ : پنجشنبه 15 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:14

همان گونه که گفته شد، ایده اساسی پرینتر سه بعدی FDM به کارگیری از فناوری پرینت سه آینده برای پیشرفت یک کاربرد نوآورانه بود و این فناوری کلید بسط کفش های Athos شوید. مزیت مهم به کار گیری از فناوری پرینتر سه آتی درین پروژه قابلیت و امکان سفارشی سازی بود چون قابلیت و امکان تطبیق هر کفش با صورت پای هر کوهنورد را آماده می سازد. این شغل با اعتنا به نیازها و همینطور نوع کوشش هر مخاطب اعمال میشود. در واقع مراحل کاری که‌این مجموعه اعمال دادند مشتمل بر نسخه برداری سه آینده پاهای مخاطب، سفارشی سازی مثال نخستین، ساخت‌و‌ساز کفش (پرینت سه آتی، اجرا عملیات پس پردازش، مونتاژ) و در غایت تحویل جنس به استفاده کننده است. قابل ذکر میباشد که نصیب پرینت سه آتی گردیده بدنه کفش میباشد که بعد از آن می بایست بندها مستقل به آن وصل شوند. ولی در حالتی‌که بدین پروسه نگاه نمایید، این یک شیوه ساخت حقیقتاً معمولی میباشد که می‌تواند در دسترس همگی باشد.

موادی که بوسیله این علم آموزان جوان تعیین شد ماده پرینت سه آجل TPU میباشد. خصوصیت این ترموپلاستیک انعطاف پذیری و کشسانی بسیار زیاد میباشد که آن را به آیتم ای ایده آل جهت استعمال در صنعت ساخت و ساز کفش تبدیل می نماید. برخلاف کفش های استاندارد که معمولاً در کوهنوردی آیتم به کار گیری قرار میگیرند، کفش Athos به طور سفارشی ساخته می‌گردد تا کفش کوهنوردی مطلوب برای هر ورزش‌کار ساخت خواهد شد. ضمن این، فناوری چاپ سه آتی با ساخت‌و‌ساز براساس تقاضا و کاهش ۵۰ درصدی فرآیندها و مواد، قابلیت ایجاد مسئولانه خیس و پایدارتر را مهیا می نماید. این پروژه آنقدر با استقبال روبرو شد که نامزد چند مشوق به عنوان مثال محرک Forward AM Innovation Awards، Elisava Master’s Project Awards و Distributed Design Awards گردیده است.

پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی...
ما را در سایت پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی FDM, نویسنده : علی سلطانی print بازدید : 152 تاريخ : پنجشنبه 8 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:55

پژوهشگران کالج فنی براونشوایگ پرینتر سه بعدی FDM در آلمان بر روی پیشرفت یک روند پرینتر سه آینده بتنی تازه فعالیت می نمایند. آنان برای پباده سازی انواع غامض خیس به مکان فناوری های جان دار، به تزریق توکل کرده اند. دانشمندان برای استخراج به‌این مقصود، در حالا تزریق یک بتن ریزدانه به باطن یک مایع حمل کننده می باشند. آیتم دوم تحت عنوان یک ماتریس که از ساختار حفاظت می نماید شغل می نماید. براین اساس تزریق سه آینده بتن قابلیت و امکان ساخت و ساز طرح های غامض ای را مهیا می نماید که گسترش آنان با به کار گیری از طریق های دیگر ناممکن میباشد.

توصیه آنلاین پرینت سه آتی
توسعه و گسترش ساختار های بغرنج با استعمال از تکنولوژی پرینت سه آجل تزریقی بتن
هنگامی کلام از پرینت سه آجل بتن می گردد، ما اکثر اوقات به اکستروژن فکر‌میکنیم: یک بازوی روباتیکی که لایه های متواتر مواد را تا ایجاد ساختار آخری تزریق می نماید. این پهناور ترین مراحل چاپ سه آتی بتن تاکنون میباشد. با این هم اکنون بعضی پژوهشگران عشق و علاقه مند به به کار گیری از فناوری چاپ سه آتی تزریقی بتن می‌باشند که دربرگیرنده تزریق یک ماده سیال در یک ماده دیگر با خاصیت معلوم میباشد. ماده نخستین در ماده دوم به طور استوار نگهداری میشود، که به یوزرها قابلیت میدهد ساختارهای بغرنج تری ساخت و ساز نمایند. مثلا می قدرت شروع آپ فرانسوی Soliquid را اسم موفقیت که فرایندی برای پرینت سه آینده قطعات بتنی در ماتریس ژلی بسط داده میباشد. یکی بنیانگذاران به اسم Amaury Thomas  یکی نویسندگان این تحقیق میباشد.

پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی...
ما را در سایت پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی FDM, نویسنده : علی سلطانی print بازدید : 158 تاريخ : سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:25

در طی هفته پباده سازی وین که از ۲۴ سپتامبر پرینتر سه بعدی FDM استارت شد، استودیوی پباده سازی Barbara Gollackner گروه ای بسیار ابتکاری و منحصر به فرد بفرد پیشرفته با به کار گیری از تکنولوژی پرینتر سه آجل FDM را به اکران گذاشت. این شرکت ظروف که Wasteware اسم گرفته میباشد مشتمل بر کارد و چنگال و ظروف غذاخوری تشکیل شده از ضایعات غذایی صنعتی یا این که فردی میباشد. همینطور تیم Wasteware مشتمل بر گونه های ظروف غذاخوری مانند فنجان، قاشق چایخوری و مفاد دیگری میباشد که همه از نان بیات گردیده یا این که پوست خوک تهیه و تنظیم گردیده اند. در مراحل تشکیل داد ظروف غذاخوری Wasteware، ضایعات غذایی تبدیل به خمیری میگردند که آنگاه با استعمال از یک پرینتر سه آینده FDM اکسترود می گردد. استودیو Barbara Gollackner قصد داراست با پیشرفت این موسسه ظروف، با ضایعات غذایی و ایجاد ظروف یکبار مصرف که بر فضا زیست ما تأثیر منفی میگذارند نزاع نماید.

پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی...
ما را در سایت پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی FDM, نویسنده : علی سلطانی print بازدید : 331 تاريخ : يکشنبه 4 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:02